Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор, или...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Иве,
    Като запаля сутрин на студено, сега, при ниски температури, на акумулатора ми показва 13.5V. След малко, като позагрее, отива на 13.8V. Какво е твоето виждане?
    Зависи къде го мериш. Ако е на акумулатора, то или генератора ти е слаб или възбуждането. малките диоди или самият регулатор. Ако го мериш по бордовата мрежа, то си е нормално за печките. Прекалено много са им консуматорите и има голям пад на напрежението.

    Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
    Моя е Ексайд премиум на 2 години / 77 ампера/ и откакто е сложен не е зареждан , карам 7 км на ден без събота , неделя и отпуските. Да се считам за късметлия или изключение ? През месец се зарежда само умрял акумулатор.
    Не стига , че си ми набор, ами си ми и адаш май. Какъв е един акумулатор се разбира след петата-шестата година. Не казваш колко го караш през почивните дни. А тука вече послъгваш. От десет паления няма да му стане нищо, ако през почивните дни го караш повечко. Освен това ти е все още нов акумулатора. Освен това има значение как и какво пали той. на моята и 20 А/ч да сложа, пак ще държи, защото пали веднага, но има коли, които са по-трудни и то е заложено в конструкцията им.
    Понеже съм се занимавал професионално с акумулатори, съм имал възможност да си правя експерименти.
    На такситата акумулаторите им се скапват бързо, защото имат постоянни консуматори, а карат на близки разстояния. Та едно такси изкара пет години с един акумулатор, но човекът след всяка смяна го включваше към зарядно, специално пригодено за целта. Просто букса на калника. Контролният изкара година и умря достойно от разложени клетки.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Зависи къде го мериш. Ако е на акумулатора, то или генератора ти е слаб или възбуждането. малките диоди или самият регулатор. Ако го мериш по бордовата мрежа, то си е нормално за печките. Прекалено много са им консуматорите и има голям пад на напрежението.
      Иве, меря го на акумулатора. То като загрее колата стига и над 14V, което си означава, че диодите са добре. Но ще проверя клемите на алтернатора, че никога не съм ги пипал. Иначе акумулаторът е този
      Имам един такъв 100Аh ма не нога да го напъхам

      Comment


      • #18


        Акомуулатор със мултимер не се мери Т.е. може го измерите, ама това което ще ви покаже е 1 към гйотуре Има си сервизи за тея работи.. не си правете експерименти тип "майстор"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Иве, меря го на акумулатора. То като загрее колата стига и над 14V, което си означава, че диодите са добре. Но ще проверя клемите на алтернатора, че никога не съм ги пипал. Иначе акумулаторът е този
          Имам един такъв 100Аh ма не нога да го напъхам
          Акумулаторът ти е наред, както и генератора. Вярно е, че работят в утежнен режим, ама това си е конструктивно.

          Първоначално публикувано от kev1n-- Покажи съобщение
          Акомуулатор със мултимер не се мери Т.е. може го измерите, ама това което ще ви покаже е 1 към гйотуре Има си сервизи за тея работи.. не си правете експерименти тип "майстор"
          С азбука се пише " Гьотуре". В оригинал на Алфабието е с "О" с две точки отгоре. Пише се "АКУМУЛАТОР". Доста от пишещите тук са и действуващи специалисти. Бяха повече, ама от всезнайковци престанаха да пишат в техническите раздели. Мултицета те ориентира, стига да има кой да го чете!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment

          Working...
          X